måndag 29 mars 2010

Tjohoooo!!

Jag har idag nått mitt första delmål i min kalori-jakt!!! =D
- 4 kilo och - 5 cm i midjan på 4 veckor!!! Jag är så nöjd med mig själv, jag som brukar ha så svårt för att gå ner i vikt, gött när det funkar...
Så nu har det satts upp ett nytt mål, jag ska gå ner 4 kilo på 6 veckor. Borde jag klara, hade samma tidsperiod på förra målet så även om det går sämre ett par veckor så ska det gå.

Kanske att man vågar visa sig i bikini till sommaren, återstå att se... ;)

I helgen hade vi kalas för Sebastian, han tyckte det var så roligt med gäster, paket och smaskig fika!! Mormor hade med sig varsitt påskägg med till killarna som pricken över i.. han åt så han fick ont i magen - som vanligt!
En massa bus på gården har det varit också, precis som det ska med en familj med grabbar.
En härlig ridtur i skogen med Saga hann jag med igår morse också!!! Uppfriskande.

Veckan som kommer blir lite lugnare med endast lille Måns hemma,.. inte för att han inte kräver sin uppmärksamhet men det är iaf inte en massa tider att passa. Jag ska försöka fixa lite här hemma, behöver organisera lite bland vinterkläder mm mm det finns ju en massa saker jag behöver fixa med men rom byggdes inte på en dag har jag hört.. hehe
Trädgården hoppas jag får lite tid också, träden ska iaf bli klara har vi bestämt, fasen vilken tid det tar!
Sen vill jag handla lite fina vårblommor till trappan. Snön är borta från trädgården ( typ ) och det är så roligt att gå och kika i landen på vad som kommer upp!!!

Kram // Linda

2 kommentarer:

  1. härligt! jag vill oxå sätta ut fina blommmor! igår kväll när jag inte kunde sova så låg jag och funderade på små arrangemang jag vill göra ute ;)

    SvaraRadera
  2. Kika gärna in hos mig - många finfina tävlingar där man kan vinna bland annat:
    *Babyprodukter från Apoteket (lätt som en plätt att delta)
    *Skor från Vincent Shoe Store
    *Presentkort på en barnklädesbutik
    *Barnkalasartiklar
    *Katvig-body

    Kram Carolina

    SvaraRadera