fredag 19 mars 2010

Min älskade Sebastian är 6åring!!
Kan inte riktigt förstå att min lille Sebbe blev 6 år igår... han har ju alltid varit liten känns det som, nu börjar även han bli en stor kille. Det kändes i mammahjärtat att inte han var hos oss på sin födelsedag utan hos sin far, men det är ju så det funkar när man har delad vårdnad... Vi tar igen det på måndag när de kommer hit, med Tårta och paket :)
Jag ringde honom igår och då var dom hos Liam och Hampus så jag vet med säkerhet att han hade en supermysig dag, för LIAM är bästaste bästa kompisen!!!!!

Igår var jag och Måns på mitt jobb och hälsade på, det var riktigt mysigt att träffa alla goa tjejer igen, saknar ju dom, även om jag inte saknar att jobba...
Passade även på att ta ett samtal med min nya chef, hon verkar vara en mycket bra och jordnära tjej och vi pratade en bra stund om mina tankar för framtiden och lite hur hon tänkte. OM det blir som jag vill med min tjänst efter sommaren så kommer det bli såååå jäkla bra, men det vet vi ju inte än så jag låter det vara osagt.
Inget är ju färdigt än.
Fick även underbara kläder och böcker till Måns av mina snälla kollegor!!!! TACK!!!!!

Labanbody, labanbyxor skakbok med Laban och en "cars" bok!

Idag ska jag försöka ta tag i lite städning här hemma, det är ju så skönt om det är fint inför helgen och vi kommer att vistas ute i helgen då vi ska fortsätta med våra träd, samt elda ris,...hoppas inte hästarna får fnatt i hagen bara..... men brasan är en bit ifrån dom så det borde gå bra.

Vi har även fått upp en  hel del grejer som vi köpte på ikea, bla vårt klädskåp, jalusi i sovrummet hylla i badrummet och lite annat smått o gott. Ska försöka fixa lite bilder.

Kramar // Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar