onsdag 17 mars 2010

Mammaträff hos mig.

Idag har vi varit 4 st mammor med småttingar här hemma. Det var Irina med Oscar ca 2 månader, Annika med Nellie 6½ månad och Hanna med Allis som är 9 ½ månad. Så lille Måns såklart, 8 månader. Det är så roligt att de är så jämna i åldern!

Måns Allis Oscar och Nellie samlade :) Inte helt enkelt att få fast alla på samma bild!!

Nu sover Måns gott, det var nog jobbigt med så många polare på samma gång, haha .. 

I eftermiddag kommer farmor och passar honom då jag och min älskling ska åka till Ikea och köpa det vi inte fick med oss sist. Nu har vi ett släp hemma så då får vi passa på. ( Inte mig emot, I love Ikea! ) Äntligen ska vi få vårt klädskåp så vi slipper ha kläder i påsar i sovrummet....
Blir nog endel annat med om jag känner mig själv!

Ha det gott alla!!// Linda

1 kommentar:

  1. Så fin han är din lille kille och så stor han blivit! :)Ikea lät inte helt fel, vill också dit och shoppa loss lite! :) Kram Jessica

    SvaraRadera