onsdag 31 mars 2010

Nya familjemedlemmar!!

I måndags hämtade vi hem två stycken uuurgulliga kattungeflickor, Kajsa & Stina. 8 veckor gamla. Dom är helt bedårande och verkar inte sakna sin mamma alls, rediga töser som äter bra och kissar och bajsar i lådan, förutom ett litet missöde 1a natten...
MEN vår kisse Messi är inte glad,... morrar fräser och boxar mot dom små, men jag hoppas att det vänder snart, att det bara är hans sätt att visa vem som bestämmer här. Älskade Messi, det är ju för hans skull vi skaffat fler.... kompisar....


Kasja & Stina

Var och klippte mig igår också, lite lugg och uppklippt blev det, härligt med lite ny frilla så här till våren!
Jag och älsklingen tog en runda på stan och jag inhandlade 2 nya tröjor på Gina , långa med luva,.. rea - I like! Måns fick en ny KISSbody och en dregglis också.

Dagen idag verkar bli lugn, jag är väldigt trött och anar att jag har något på g i kroppen,... lite seg i skallen och tjock i halsen. Ska nog lägga mig lite på soffan..

Kram // Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar