fredag 12 mars 2010

Äntligen fredag!!

Dagen började tidigt för älsklingen min idag. Jobbet ringde kl 04.45 och ville att han skulle ut och sanda. stackarn.. nåväl förhoppningsvis så slipper han det i helgen då. Har varit väldigt mycket jobb på helgerna det sista,.. Inte så kul för oss andra heller som vill ha honom hemma. Men om några veckor hoppas jag att snöjouren är slut och våren vågar kika fram... :)    *längtar*

Igår hade vi lite huvudbry med hur vi skulle fixa till taket som "tappat" en o annan panna.. har ju inte köpt någon stege än,.. men vi fick låna en stege av vår vän Lasse så allt löste sig till sist. Själva lagningen gick ju på ett kick. Tur för det blir ju mörkt tidigt fortfarande och det är inte så kul att klättra på tak i bäckmörker!

Idag är Sebastian hos sin bästa kompis Liam, det blir väl en massa bus hela dagen lång till hans stora lycka. Efter att Johannes slutat skolan ska han jag och Måns åka till stan. Han ska på kalas på söndag så det ska fixas med present.
En tripp till coop blir det med så att Mogge kan slippa det för en gångs skull... är nog lite trött i eftermiddag kan jag tro.

Ser fram emot en mysig kväll hemma med familjen med någon god mat och inte minst SOLSIDAN! Det är ju så sjukt bra!!!! Precis min humor!! Love it!

.... undrar om jag åkt på någon dum bacill,... nyser hela tiden.. jaja..

Ha en underbar fredag!!

Kramar till er alla!!!// Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar