torsdag 11 mars 2010

Buzzador viktklubb och snöras!!!

Jahopp nu har jag registrerat mig till en buzzador.
Hoppas jag får en kampanj tilldelad snart, nyfiken på testa lite nya grejer!

Senaste 9 dagarna har jag vart allmänt trött och HUNGRIG.
Har gått med i viktklubb och äter ca 1400 kcal/dag. Är säkert jättelagom egentligen men min kropp är van vid mer, ( därav midjemåttet )  så jag är hungrig och har ont i skallen då och då. Mitt sockerberoende är förhoppningsvis på väg ut ur systemet, men det har inte varit en enkel match.... fy för sötsug...man blir inte så glad av sig... :/
Jag smygvägde mig i morse (ska eg väga mig på måndagar) och jag har iaf gått ner ca 1,7 kg på 9 dagar. Inte illa tycker jag själv då. *klappar mig själv på axeln*

Över till vinterrapport.... HUMMMM... det var typ " jordbävning" här precis nyss, det som hände var att snön på den andra sidan av huset åkte av.... TUR att man inte stod där under kan jag säga för det kom både snö, is, STEGEN som ska vara på taket plus tegelpannor!!!!!! WTF!!!Känns ju sådär kul att pannorna rök,..som tur är så finns det extra som vi ( läs Mogge) kan sätta dit.Stegen vette fåglarna om den går att få dit igen, den var helt böjd och såg inte direkt hel ut där den ska ligga över nocken på huset....
Kul överraskning hjärtat får när han kommer hem...

Kramisar// Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar