måndag 31 augusti 2009

Måndag igen...

Ja då var helgen försvunnen och måndagen funnen!
Fattar inte hur fort det gick bara *svosh* sa det !!!
Idag är det heller ingen vanlig måndag utan min och Mogges 2 års dag!
Känns huuur töntigt som helst att det bara är TVÅ år som vi varit ihop, känns som många fler, ungefär som om vi alltid varit tillsammans,..men så är det ju inte.. Men vi har ju hunnit med endel så det är väl därför det känns mer, har ju flyttat 2 ggr ( han flyttade hem till mig sen flyttade vi hit) och så har vi ju fått vår älskade lilla Måns!
Ska nog hitta på något mysigt till kvällen tror jag....
Sen har ju då även våra vänner Annika och Tony åkt in till förlossningen nu på morgonen så nu väntar vi med spänning på en liten kompis till Måns! =)
Det är så himla *MYSIGT* med alla dessa bebbar vi har runt oss!
I helgen var det den årliga Kräftskivan hemma hos Hanna & Lasse, det var fantastiskt roligt!!!! Vi var närmare 30 vuxna och 15 barn så huset var fullt kan man säga!!!
Tack ska ni ha!!!!!
Nu är Måns vaken och vill ha lite uppmärksamhet så jag får säga Tack för idag!
Jag håller tummarna för A & T heeela dagen! =)
// Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar