tisdag 8 september 2009

Första dagen....

.... på mitt NYA sunda liv!
Haha nu tänker ni - Jaja det har man ju hört förr... men nu jäklar förstår ni har jag bestämt mig för att gå ner i vikt!!
Idag ska jag till gymmet för 1a gången på lääänge och det ska bli såå roligt!
Det är skönt att vara laddad när man kör igång, blir liksom lättare då.
Min Hanna ska följa med också och vi nyblivna "tjockismorsor" ( a´3 barn) ska peppa varandra, vi är ju i samma sits!!
Jag har även börjat räkna points igen a la viktväktarna.
Sist jag gjorde det så gick jag ner 7 kg så jag hoppas på resultat nu när jag även börjar träna samtidigt!
Kroppen lär få sig en rejäl chock!!!!
Har ju inte rört på mig på över ett år och bara ätit en massa godis och fika mm mm mm.
Ja.. Nu blir det åka av HÅLL I ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
// Linda

5 kommentarer:

  1. Lycka till och kämpa på:)

    SvaraRadera
  2. Åhhh jag hejar på dig. Ska införskaffa mig ett träningskort här snart, inte för att minska i vikt, jag vill snarare gå upp lite fast det är så sjukt svårt.

    SvaraRadera
  3. Sandra, vill du gå upp i vikt så är styrketräning bra, muskler ger en snygg hållning också!!

    Lycka till du med!!

    SvaraRadera
  4. Jag kan bara instämma med de andra... Lycka till!!
    Kram Annelie

    SvaraRadera