onsdag 26 augusti 2009

Terminstart för de stora grabbarna!

Ja då har höstterminen dragit igång och Johannes har börjat i första klass!! Wow det är hur stort som helst för hans lilla mamma... :) själv tar han det med ro, tycker inte att det är det minsta märkvärdigt! *Suck* min stora pojk... Med terminstart kommer så klart alla förkylningar som ett brev på posten och just nu så ligger min stora "lilla" Sebastian i soffan och kollar på tv:n med ont i halsen och feber... :( Så hade man jobbat så hade detta vart min 1a vabbdag för säsongen, men nu är jag ju mamma ledig så det slipper vi iaf. Minstingen i familjen mår bara bra, ligger också och snusar och sover i soffan... men det ska jag nog inte säga för högt för han har en förmåga att vakna varje gång jag tror att han somnat! Han hade vuxit till 56 cm och vägde 4675 sist vi var på bvc, ( en vecka sen ) så han börjar bli "stor" nu.. Han har även vart på studiebesök på mammas jobb, tror att han skulle kunna börja där redan nu så många "tanter" som det fanns som ville ha honom!!! Haha Borås minsta dagisbarn!! Näää.. ledsen men jag vill nog ha honom hemma ett tag till :) Just det ja!!! Nu kom jag på att jag måste ringa till prällen ang Måns dop!! så nu får jag säga hej då! vi höres snart!! Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar