söndag 16 augusti 2009

1 månad som 3 barnsmor!

Ja då har den 1a månaden som 3 barnsmor gått!
Fort som bara den har det gått samtidigt som det känns som Måns alltid har varit hos oss!
Han är så go lillkillen.. Storebröderna är omåttligt stolta och är väldigt hjälpsamma och omtänksamma.
Johannes som är min största kille är väldigt duktig med honom. Jätteroligt är det !!
Vardagen har infunnit sig nu när Mogge har börjat jobba igen, det är lite trist såklart men någon måste ju försörja familjen. ;)
Måns har lite ont i magen vissa dagar och är då ganska gnällig men i övrigt så flyter allt på precis som det ska och jag har inget att klaga på alls.
Måste ta mig i kragen och åka till jobbet och hälsa på denna veckan!! MÅSTE!!
Till helgen ska vi på dop , det är våra kompisars tös Allis som ska döpas och jag måste köpa mig något att ta på mig....suck... önskar att jag vägde tio kilo mindre....
Men men , det är bara att sluta äta allt gott som jag är så svag för... hmmm det är inte så lätt inte...
Kram på er alla bloggläsare !!! // Linda

1 kommentar:

  1. Va kul att höra från dig! Vilka sötisar till barn du har! :) Inte kul med magont, önskar man kunde byta med dem! Kram

    SvaraRadera