tisdag 5 oktober 2010

Tjenahoppsan!

Åh..skit då har det gått ett tag sen jag skrev IGEN... jaja.. även solen har ju sina fläckar ;)

Nu känner jag iaf att jag börjar landa i jobbet och har fått en någorlunda balans i min vardag, men visst känner jag att tiden är knapp och att jag inte riktigt räcker till. Det är väl bara så att man får försöka anpassa sig, man hinner helt enkelt inte ALLT när man jobbar 100 % och har ett stort hus och familj... 3 barn tar ju sin tid.

Helgen som var har fullständigt rusat förbi, vi kom hem först vid 20 i fredags då vi hade vart i Borås och fotat Måns, efter det var det ju coop med,..lite gött att äta var ju nödvändigt.
Lördagen spenderades på Ge-Kås... 12 timmar tog den utflykten,..totalt 3 tim 45 min i KÖ! Blääääk...har aldrig hänt innan att det vart så mycket folk när jag vart där!! Men men vi fick väl med oss det vi skulle + lite till hem.

Nåt tråkigt som hänt förra veckan var ju att en av våra goa islänningar "Saga" fick gå över till de grönare ängarna då hon hade så svår fång så hon inte kunde räddas.. :( hua mig det var jobbigt, jag var med och höll i hennes huvud när hon fick sin spruta,... det var länge sedan jag grät så.....  lilla fina Saga.....

Barnen tog det iaf bra så nu letar vi efter en ny kompis till Gneisti, hoppas vi snart har en ponny till!

 R.I.P Saga <3

1 kommentar:

  1. Heeej!
    Kul att höra ifrån dig ;) Förstår att du har lite annat att göra nu än att tänka på bloggen..det är ju inte som en annan, som ligger på soffan o pillar sig i naveln*suck*
    Usch vad jobbigt med Saga :( förstår att du grät ! Man får trösta sig med att hon inte har ont längre o kan äta grönt gräs hur mkt hon vill nu :)
    Hoppas en ny pålle kommer så fort som möjligt så den som är kvar får lite sällskap.
    Hoppas du får en bra dag ! Kramar

    SvaraRadera