tisdag 12 oktober 2010

Sjuk...

Mmm jag har nog dragit på mig någon elak bacill... ont i halsen som faen! Röd och med vita prickar i halsen , får bli en sväng till vårdcentralen i morgon.. :( Jaja jag behöver ändå ta mig dit då Måns har hostat i 3 veckor nu och dessutom fått kladdiga ögon de sista dagarna. Lika bra att kolla upp det. 

Just nu är det fotboll på vår tv, Sverige -Holland, EM - kval... tror vi kommer åka på storstyk...

Ikväll kommer en ny kompis till hästen här hemma ! En liten Shettis , ska bli mysigt att få träffa honom i morgon :) Roligt med lite GLADA nyheter!

På torsdag ska det komma lite töser hit till mig, det är möhippe-gänget misstänker jag som ska ha åter-träff. Vet inte mer än att de ska ha med sig bullar Hehe .. det är ju gott iof!  Blir säkert supermysigt.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar