fredag 24 september 2010

Ledig fredag!!

Idag är det min första lediga fredag! 
Var 4e fredag är vi det enl schema. :) GILLAS! 
Å andra sidan så måste vi jobba in den övriga dagar men det känns inte så mycket då det ligger på 4 veckor. Det känns lite lyxigt att få långhelg en gång i månaden, skönt för barnen med som får vara hemma lite, förutom Johannes då som går i 2an och slutar 12.15, men då tar han bussen hem direkt, inte illa det heller.
Sovmorgon är dock inget som existerar i denna familjen.... Måns vaknade 05.30 och det var bara att vakna, försökte få till lite mys i vår säng men han har inte ro att vara stilla. 
Typiskt, han har ju en mamma som älskar att sova!


Idag och imorgon är det marknad i Borås , vi ska dit för en gångskull, jag brukar tycka att det är svinjobbigt att gå där ( stooor med massa folk och mest skit som säljs )  men nu ska vi ta med barnen och det ska bli bra väder så det är bara att bita ihop och gilla läget. Behöver ju lite nya strumpor och så till mig och barnen och de ska få köpa nån grej också. Det är ju ändå en tradition vi har som jag vill att barnen ska få ta del av.

Hoppas vi hittar nåt kul i eftermiddag =)

Kramar L

1 kommentar:

  1. Åh vad skönt för dig att vara ledig idag då !
    Synd på förlusten utav sovmorgon men desto mer tid med måns ;)
    Å vad roligt med marknad !! Jag ÄLSKAR marknader och köpa en massa skit;) för det finns ju HUR mkt skit som helst.
    Vi har alltid våran första onsdagen i oktober här..hoppas HOPPAS jag kan gå då ! Kram

    SvaraRadera