torsdag 24 september 2009

Så där ja!!! =)

Nu är alla papper påskrivna av alla parter så den 15 januari 2010 (senast) får vi tillträde till vår gård!!
Jag är så himla glad!!! :)
Trodde aldrig att detta skulle gå i lås, det är ju min stora dröm att få ha en egen gård där man kan ha egna hästar! Nu ska ju inte vi (jag) skaffa det än men nu finns MÖJLIGHETEN att skaffa en egen pålle när man känner att man vill!!
Ja..detta är helt underbart...
Barnen är så glada också, de vill flytta redan idag!
Hahaha dom har nog sin otålighet efter som mor...
Kram på er!! // Linda

5 kommentarer:

  1. stor kram och stort grattis till ert köp!!!
    Blir väl husvisning hos er också sedan som kollegan hade ute i Viared :-)

    SvaraRadera
  2. Hahaha jag är inte riktigt den typen som vill skryta över mitt hem... ;) Men du är såklart hjärtligt välkommen hem till mig på en privat visning!! :) Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Ja, verkligen grattis! Ser fram emot en kaffe på er gård i januari. Fast kaffe hoppas jag att du bjuder på innan dess ockå! Haha.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack ska ni ha förresten!!! =)

    SvaraRadera